GAUDINT LA QUÍMICA

La Facultat de Química de l’Universitat de València (UV) organitza una sèrie de pràctiques de laboratori orientades als estudiants de 2n de Batxillerat. Aquesta activitat s’emmarca dins de les accions d’orientació en Secundària, un dels objectius de les quals és augmentar el nivell de coneixemnet dels diferents sectors educatius.

Els alumnes assistents dispondran de 3 hores per tal de realitzar diverses activitats, entre les quals es troba el treball experimental al laboratori:

1. Electrodeposició de coure

2. Síntesi de Nylon.

3. Anàlisi qualitatiu de contaminats en aigües

4. Reaccions químiques demostratives.

 

LA FUSTA I EL PAPER

El Jardí Botànic de la Universitat de València va ser fundat el 1567. Durant més de 200 anys va ser un hort de plantes medicinals. Fins el segle XIX, va ocupar diferents llocs de la ciutat, fins que el 1802 la Universitat el va traslladar definitivament a l’Hort de Tramoieres. Durant el segle XX, el Jardí va sofrir un període d’abandó fins que al 1987 la Universitat inicià un projecte de restauració que conclogué al 2000.

Actualment el Jardí dedica la seua investigació al coneixement de la diversitat vegetal, la conservació de les espècies rares, endèmiques o amenaçades de la flora de la mediterrània i la conservació dels hàbitats naturals.

El Jardí Botànic de la Universitat de València ofereix tallers didàctics per a tots els nivells educatius per donar a conèixer el món de les plantes de manera directa mitjançant activitats pràctiques.

Els alumnes de tercer de primària treballaran els productes que s’obtenen dels troncs dels arbres i la importància d’utilitzar el paper reciclat. Començaran el taller definint el significat de paper i la seua història. Una vegada aquests conceptes quedem clars, l’especialista del taller explicarà als alumnes quins són els principals problemes en la fabricació del paper i el procediment de reciclatge del mateix.

CATEDRAL DE VALENCIA

Los alumnos realizarán una visita guiada por la Catedral de Valencia, en ella se les mostrará la diversidad de estilos arquitectónicos que hace tan característica esta catedral, para así reforzar y afianzar conceptos que han ido trabajando en Historia del Arte. Además visitarán el interior de la misma, donde se les mostrarán las obras relevantes del arte Sacro.

ENTENDER EL CEREBRO ADOLESCENTE

El cuerpo del niño pasa por cambios físicos que son obvios para todos los padres. Menos obvios son los cambios vitales que se producen en el cerebro del niño al del adolescente. La realidad es que el avance neurológico nos da una información de cómo funciona el cerebro de los adolescentes. Este conocimiento nos ayuda a conocer cómo actúan y por qué hacen cosas que nosotros como adultos no entendemos, porque nuestro cerebro tiene ya otra forma diferente de actuar y pensar.

En esta sesión vamos a empezar a conocer a nuestros hijos adolescentes, saber cómo actuar, y cómo reaccionar a su manera de actuar.

FASHION AND SPORT IN THE 20's

Ana Ramirez is graduated in both classical and contemporary dance from the Conservatory of Valencia.

Since 1991 she has taught classical and contemporary dance as well as body language and techniques of relaxation in various centers in Barcelona and Valencia. She has participated in groups such as El Laboratori, Centro Coreográfico CV, as well as worked on publicity campaigns for EstudiosArruga and Warner Music.

She has done choreographies for Warner Music; MUSICAL’ES from the Casa del Artista; “Hommage to José Benlliure” at the City Museum; choreographies and fashion shows for Canal 9 Valencian TV and Hugo Stuven VIURE LA NIT program; Festival of Clowns Alzira and PIES of Cia de Teatro Engrata.

In the other hand she has experience in fashion choreography. In this way she made choreography for Miss Spain 2000 in Málaga and 2001 in Xàtiva, Pasarela del Carmen, Valencia Fashion Week, Mercedes-Benz Madrid Fashion Week, Cibeles Madrid Novias, Pasarela Castilla y León, Gran Canaria Moda Cálida, El Caballo, Pepe Jeans, Jesús del Pozo, Extremadura Young Designers or Pasarela L’Oréal.

Since 2005, she has been directing DANSA A LES ESCOLES, a pedagogical project (12 editions), creating the children’s show Viatge al País dels Somnis, the workshops Dancing as the Emotional Heartbeat for students of all educational background, for teachers and for CEFIRE and finally, Family Dance, taught in dance schools, schools, festivals and houses of culture.

In 2010 she created ‘VOLALT PROYECTOS PEDAGÓGICOS’, a project where she contacts educational institutions to work directly with children.

In November 2017 Ana was invited to GENÇANA to do a workshop “FAMILY DANCE” with parents and childrens of 3, 4 and 5 years.

Students of 1st Baccalaureate will enjoy in these workshops as a complementary activity of the didactic unit “LITERARY CARNIVAL PROJECT”.
Finally, we would like to express our gratitude for the collaboration of Ampa Jacaranda in the realization of these workshops.

FASHION AND SPORT IN THE 20's

Ana Ramirez is graduated in both classical and contemporary dance from the Conservatory of Valencia.

Since 1991 she has taught classical and contemporary dance as well as body language and techniques of relaxation in various centers in Barcelona and Valencia. She has participated in groups such as El Laboratori, Centro Coreográfico CV, as well as worked on publicity campaigns for EstudiosArruga and Warner Music.

She has done choreographies for Warner Music; MUSICAL’ES from the Casa del Artista; “Hommage to José Benlliure” at the City Museum; choreographies and fashion shows for Canal 9 Valencian TV and Hugo Stuven VIURE LA NIT program; Festival of Clowns Alzira and PIES of Cia de Teatro Engrata.

In the other hand she has experience in fashion choreography. In this way she made choreography for Miss Spain 2000 in Málaga and 2001 in Xàtiva, Pasarela del Carmen, Valencia Fashion Week, Mercedes-Benz Madrid Fashion Week, Cibeles Madrid Novias, Pasarela Castilla y León, Gran Canaria Moda Cálida, El Caballo, Pepe Jeans, Jesús del Pozo, Extremadura Young Designers or Pasarela L’Oréal.

Since 2005, she has been directing DANSA A LES ESCOLES, a pedagogical project (12 editions), creating the children’s show Viatge al País dels Somnis, the workshops Dancing as the Emotional Heartbeat for students of all educational background, for teachers and for CEFIRE and finally, Family Dance, taught in dance schools, schools, festivals and houses of culture.

In 2010 she created ‘VOLALT PROYECTOS PEDAGÓGICOS’, a project where she contacts educational institutions to work directly with children.

In November 2017 Ana was invited to GENÇANA to do a workshop “FAMILY DANCE”
with parents and childrens of 3, 4 and 5 years.

Students of 1st Baccalaureate will enjoy in these workshops as a complementary activity of the didactic unit “LITERARY CARNIVAL PROJECT”.

Finally, we would like to express our gratitude for the collaboration of Ampa Jacaranda in the realization of these workshops.

X